happy birthday, happy birthday tralalala..

Idag fyller en av mina kompisar år :) GRATTIIIS ! :D
Skolan orkar jag inte berätta om, den är inte så intressant ;) Efter skolan for jag te musikskolan (Som vanligt - ialf på måndagar.) och sjöng. Jag sjöng en "ny" låt, Hurtful :) Vi har inte tränat på den ngt men jag har lyssnat på den ett x antal gånger ;3 Sen så kom mamma o hämta mig o vi for på ica, ja fick tuuugguuuuuummi :D Sen hem och jag ringde Fliipppa, o sa nå grejs te henne. O vi bestämde igår att vi skulle fara o äta på Frasses för att hon fyller år idag, så vi for runt fyra o åt där :) Och jag beundrar henne... Hon drack upp 0,8 liter milkshake ! Det skulle jag aldrig klara av O.o aja men vi gick runt på stan o sen for vi hemm o nu sitter ja här. ja. that's my day. x)

kraaaaaaaaam


Kommentarer

Här kommenterar du ↓

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (Bara jag som ser, ingen annan):

Hemsida/Blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0