Valborgsmässoafton!

Jag har inte skrivit något idag, sorry ;) Men jag vaknade vid åtta, jag är van vid o kliva upp tidigt måndag-fredag... så ja ;) Jag läste ett tag och lyssnade på musik, sen klev jag upp och startade datan, och efter ett tag fikade jag, eller ja hela famlijen. Efter dt duschade jag, klädde på mig (Mjukisbyxor o tröja + kofta sen på kvälln) och satte mig vid datan och fixade med nya designen (Jagvet, jag har nyss gjort en men jag blev inte spc nöjd..). Sen så åt jag lunch vid ett, och efter dt gick jag ut och hade snöbollskrig med nora x) o sen gick vi in o spela sims, när jag skulle äta gick hon hem... Eller när hon skulle äta, rättare sagt ;) Sen har jag inte gjort mycket alls, men på kvällen vid halvåtta for ja&pappa o hämta michaela vid skolan C: Och pappa lämna av oss på gammplatsen (där folk bodde för typ 400000000000 år sen.. okej kanske inte så länge men ni fattar hoppas jag) och vi for och kolla majbrasa :) Vi träffa ngra vi kände och sen vid typ tjugo över nio ringde jag pappa och han hämta oss. Och nu sitter jag här och bloggar :P Ska kanske börja om på The Twilight Saga ikväll? Hmm...


(Jag lägger antagligen ut nya designen imorgon!)


Kommentarer
Postat av: papa

20 över nio menar du väl :p

2010-04-30 @ 22:08:58

Här kommenterar du ↓

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (Bara jag som ser, ingen annan):

Hemsida/Blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0