DÅÅLIIIG uppdatering.

I knoow, dålig uppdatering, men ja.. Jag ska bli bättre på det har jag tänkt! :) Igårkväll/Inatt/Morron var i på tjäderspel. Vi fick höra tjädrarna, men inte se dom. Jag kan berätta lite om kvällen/natten/morron.



Alla möttes på skolan klockan 22, och vi for därifrån ca 22.15. Vi kom till buan vid typ 22.45 - 23.00, och vi satt där och myste, fikade och så hela klassen inne i den lilla buan, lite trångt blev det men ändå inte så jätte. Jag satt breve Mikan&Josse, och vi pratade och så fast vi fick inte va så högljudda. Vi satt inuti buan i typ 3 timmar, och när det gått ca 2 timmar så sa Åsa (En av lärarna) eller så va det Magnus (Oxu en av lärarna som va där) att det var 2 ugglor som hoade och orrar som spelade. Så vi fick gå och lyssna 5 i tage, coolt va de (a) hahaha, så coolt så jag döööör (nooot)! Men ialf, sen gick vi in och Nina fortsatte att läsa en spökhistoria hon börjat på, sen vid 1-tiden så gick vi ut och börja smyga. Vi va tvungen o va skiittysta! Vi fick höra tjädrarna, och jag blev lite rädd kan jag erkänna... Det kändes som om dom skulle döda mig... Men jag är sån. Vi va ute och smög i typ 2-3 timmar, sen gick vi tillbaka och grillade korv och fikade och så och sen for vi hemåt. En kul kväll/natt/morron med hela klassen! :)

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: julia

Hela klassen ! utom mej ;<

2010-05-12 @ 21:20:28
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Här kommenterar du ↓

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (Bara jag som ser, ingen annan):

Hemsida/Blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0