dåligt, i knoow !

Sha ! :D
Jag har satt upp massa affischer och så, eller ja inte massa men har ändrat och så.. :P Dom som sett mitt rum ja dom vet hur det sett ut därinne... Nu ser det annorlunda ut! ;) Inte så jätte men. Dålig uppdatering, haha jagvet, men jag har faktiskt haft annat för mig :P Pluggat, varit med kompisar (Josse&Mikan) och städat rummet osv, så jag har inte haft tid att blogga, sorry ;) Imorgonkväll är det disco! :D Sista discot D: Men jaja, ni får se min outfit imorgon :) Och kanske Josses också, för hon kommer hem till moii, och vi fixar oss här hemma hos mig :) Outfit + facelook kommer imorgon! =) Idag på skolan har vi inte gjort så mkt, vi typ planerade inför discot och såg film :) Mio min Mio , den va inte den bästa filmen jag sett om man säger så... :P Men ialf, inte den sämsta heller O.o xd Nu ska jag fortsätta med mitt, tänkte bara höra av mig och säga att jag lever. Om några läser här inne .. :P B T W !  Frågestunden avslutas imorgon! :) Om jag hinner svara på frågorna O.o


Kommentarer

Här kommenterar du ↓

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (Bara jag som ser, ingen annan):

Hemsida/Blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0