Plugg

Hej...

Tänkte ta en paus från plugget, jag håller på att göra klart Europa! Ca 1½ sida kvar, så ska bara berätta lite om dagen så ska jag fortsätta... ;)


Jag vaknade vid åtta och sen satte jag på teven ett tag och såg på teve medans jag låg i sängen. Vid typ nio så klev jag upp och gjorde ingenting, och sen åt vi frukost... Och sen så satte jag mig här, och sen städade jag, och så smsade Michaela och frågade om hon kunde va med mig, och det kunde hon så hon kom hem till mig, och vi spelade tevespel, och monopol x) Och sen när vi skulle äta så for hon hem, och vi åt tacos :D Sen så har jag inte gjort nå mycket... Pluggat? x) Hehe.. Men ska sätta näsan i boken igen.
          
 

Kommentarer

Här kommenterar du ↓

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (Bara jag som ser, ingen annan):

Hemsida/Blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0