Svaren!

Från: Annica Fråga: Har du några djur? ras? :)
Svar: Ja, jag har 2 katter, och jag tror det är helt vanliga bondkatter :} 
Från: Pling Fråga: Vad läser du för böcker?
Svar: Jag läser nästan allt. Jag är en "bokmal", precis som min mamma. Men mina favoriter är The Twilight Saga av Stephanie Meyer!
Från: Rebecka Fråga: Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Svar: Jag tror jag aldrig tittat på den bloggen, men den verkar helt okej! Jag var inne och kikade nyss :)
Från: "Hissan" Fråga: Hur känns det att ha världens, konstigaste och töntigaste bloggen?
Svar: Hmm... Aldrig tänkt på att jag har konstigaste och töntigaste blogg? Verkar som om det bara är du som tycker det...
Från: Marie Fråga: Vill du flytta utomlands?
Svar: Nej faktiskt inte, skulle va skönt att flytta till typ Spanien men jag skulle sakna allt här hemma.
Från: Tove Fråga: Är blond din narturliga hårfärg? =)
Svar: Nej, blond är inte min naturliga hårfärg. Jag har dock bara slingat det, så min naturliga hårfärg är under mitt "överhår" :P Jag har ljusbrunt/mörkblont..
Från: Kajsa Fråga: Du är ung, 12 år. Tror du att bloggandet har gått ner i åldrarna och varför då? =)
Svar: Jag vet inte riktigt, jag ser mer som är i 14-20 års åldern än i min ålder. Men nästan alla mina kompisar bloggar.

Kommentarer

Här kommenterar du ↓

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (Bara jag som ser, ingen annan):

Hemsida/Blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0